gadda idag

idag blir det till att plocka fram tatuerings maskinen  o gadda svärmor..har ju köpt nya stencil papper och ny färg..plus en massa kirurg pennor.har ett par man ska plåga ellen bland annat sen skulle vell ett par st till ha tatueringar .. igår hände det inte mkt jag handlade lite grann..hehe inne på affären så hade jag lite problem med mat kassen och vagnen och dörren så skulle en trevlig man men två egna busiga barn hjälpa mig och hans dotter hette tydligen majja och då skulle han säga till henne lite på skarpen samtidigt som han hjälpte mej så jag vart lite förvirrad..hehe men annars var dagen hel lugn..har funderat på att fixa med tatueringar helhjärtat nu så man kan tjäna in lite extra pengar och fixa en ny penna kanske har tittat på en skit snygg penna som jag e sugen på att köpa ..
igår va farbror kenny här och åt middag oxå med oss tino fick kallops och vi åt annat..så gött att kenny har kommit hem igen har ju saknat han ju knäppskallen..till julen blire ju att åka neråt o då ska vell han med..skulle vilja att svärmor kunde följa med så hon slapp vara ensam så himla trist tkr ja ingen ska vell behöva vara ensam på julen heller

idag blir de en sallad på hotellet orkar inte laga mat och diska sen så himla tråkigt håller ju på att tvättar räcker inte det liksom..nerå ska skura golven oxå..hatar när det är stökigt man känner sig så skitig då och tro mej när de är rent runt omkring en då mår psyket mycket bättre.

den 24:e har jag och älskling varit förlovade i ett år..Älskar den mannen med hans brister och fel och alla hans laster
han får mej att känna mej trygg och behövd o han påminner mej alltid om hur vacker o underbar jag är..att jag är hans och ingen annans att han vill bli gammal med mig..underbart att höra sånt...min underbara älskade man..

by the way så fick jag o billy tidig julklapp..en projector niiice tack så mkt för den julklappen den tyckte vi om som sjutton.. nä nu ska jag gå ut o ta mer kaffe såg att  det var slut i koppen.. jaja hat bra hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0