Bm idag

idag ska vi till barnmorskan på ny inskrivnig..har ju bytt från k-hamn till karlskoga ,faktiskt ganska synd eftersom jag kom bra överens med min gamla barnmorska evalena hmm ja ja men de finns inte så mkt man kan gör åt det.
hoppas på att jag kommer lika bra överens med anneli den nya barnmorskan. sen kanske de blir en fika med vackraste på kulan Om jag får bestämma.
gud vi somna ganska sent inatt myste lite först sen så vart det ju en till film efter det.kanske borde ta det lugnt med mysandet i någon dag.typ en dag hehe

ja nej sen blir det kaffe hos diana o jocke som vanligt..sitta och stri lite och sånt som man brukar göra.umgås med diana varje dag hehe och jag har inte tröttnat än..henne tröttnar man nog aldrig på tror jag.hehe ne nu ska ja göra mej i ordning och så ,så man inte kommer försent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0