caroline af ugglas

sitter och lyssnar på caroline af ugglas..så mäktig brud inlevelse i varenda låt hon gör..

idag har inte varit någon bra dag alls..har inte alls mått på topp antar att vissa dagar ska vara så
att dom inte alls funkar.men det känns som om jag vill ställa mej upp och skrika rätt ut alla förtryckta känslor
jag går omkring med. första gången var vell bara att förlåta de kunde vara ett misstag andra tredje fjärde har så svårt att se mellan mina fingrar och blir ständigt på något vis påmind om skiten ..vill bara glömma allt radera allt..sparka på något spräcka skallen på någon och skratta högt och sedan spotta på personen
men de e olagligt som vi alla vet.så jag får vell fortsätta att sammla vrede och frustration i ryggsäcken jag släpar på.
ge mej bara lite styrka någon att klara mej igenom saker och dagar som denna.dagar då det känns som om allt rasar samman..för när allting rasar hur är man stark? det har gått två år nu sen vi träffades älskling, två år o jag vet att alla
har brister och fel alla gör sina misstag..de flesta ångrar det djupt..jag vet att du ångrar dig så oerhört djupt och jag vet att du älskar mej så som jag älskar dej min underbara ängel..jag vill gå vidare med deej fast utan alla hemska saker och smärtfyllda stunder jag fått på grund av en massa. de gör så jävla ont i hjärtat  vad fan ska man göra
jag vet inte..vill bara få ett slut på detta..jag förbjuder saker och ting att hända därför håller jag ett fastare tag om stryp kopplet som jag gjärna vill plocka bort..men jag har blivit sviken sårad och sviken om och om igen att till liten till alla har försvunnit...så därför har jag svårt  o tro att folk inte sårar igen ..jag e sånn ,,sånn e jag uppväxt ...vill alltid att ska vara du och jag och vårat inte någon annans...jag ger inte upp vårat så snälla såra mej inte de gör så himla ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0