Dagens


än så länge har det inte hänt något.ska bort till astrid för att lämna mammas glasögon..
sen måste jag beställa en tid för att kolla synen igen..ser piss dåligt numera så det vore ju bra med ett par nya
glas ögon faktiskt..
idag har det blivit film och frukost,,he he sen frukost.jag sov till kl 2 sen väckte billy mej och då vart det frukost..göttski det.fundera på om man skulle handla lite sen på coop känns som om jag behöver något men har inte kommit på vad för något.billy o jag prata lite igår om en del saker..de kändes skönt att släppa  ut allt som jag inte har pallat säga  just nu..efter som jag är gör känslig men total vägrar att gråta så antingen måste jag ställa mej o skrika på personen i fråga eller så ber jag dom att hålla käften om dom vill få mej att prata..men sen jag vart gravid så är jag inte lika hård längre och har dess utom lättare till tårar hehe men det är vell så det är..idag har jag sminkat mej by the way..hehe de var inte dåligt de..tycker det är jobbigt med att sminka sej det  tar sånn tid  tycker jag...blir vell snart en sväng till diana antar jag som i vanlig ordning ,ska bara vänta på att billy har spelat färdigt så att man kan få på sej kläderna och gå.

ne nu har jag inget mer att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0