idag då!!

räknade ut längden och vikten på våran lilla kille ungefär 501 gram och 28 cm från  huvud till fot..han börjar bli stor nu:) liil va uppe hos astrid förut och var lite social mamma var små lullig på alkohol hehe..de gör inget de e ju så himla sällan hon dricker ändå så..
snart blir det till att göra hamburgare med bröd och massa grönt gott det..
sen har jag även målat naglarna lite grann..gud de var gör länge sen jag målade naglarna så de var lite skakigt och
o krångligt...
prata precis med min söta lillebror.han skickade sms till billy haha de stod så här.Tja bili har du maja där..haha va go så  jag var tvungen att ringa upp han och prata lite med han..har inte sätt robert sen julafton och  innan de hade jag inte sätt han sen tuyp tre månader tillbaka så de blir ja att man saknar sina små syskon..saknar anne-lie med jätte mycket!!!

imorgon blir det soff läge hela dan tror jag . de ska bli skönt..ne nu ska jag avsluta detta och kolla lite på tvn..hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0