idag!!!

jaru idag har det inte hänt speciellt mycket om jag ska vara ärlig..vart en pizza förut sen träffa jag mamma en stund sen vart det kaffe hos jocke och diana..morbror jocke och frugan diana=) så fick vi present  till bäbis en massa kläder jätte fint..tack så mycket va goa ni är..!!..idag har vell vart en mycket bättre dag än den igår..Mycke funderingar och tankar kring allt som hänt de som har varit liksom...klart alla har dagar då man måste få ventilera lite..antar att de finns mycket att ventilera speciellt nu när man är gravid så blir man änklare ledsen och känner sig inte tillräcklig över huvud taget..blir vell bättre efter förlossningen..och efter flytten..Karlskoga gör mej så otroligt nervös orolig och stressad..har blivit så kopiöst svartsjuk också inte direkt min stil men så är det..antar att det också försvinner..finns en till som är svartsjuk..förstår inte varför vem skulle vilja ha en tjej som e i princip hög gravid giftig och vig som ett kylskåp??haha

nej att flytta från allt detta ska bli otroligt skönt..nytt nummer nya människor och ett nytt liv..skönt skönt..inget jag kommer att ångra..och sen att kunna få lite lugn i kroppen att bli mindre orolig över allt..

nee nu blir de nog lite maffia wars en stund sen blir det vell lite tv kanske handla lite nee jag vet inte vad jag ska göra
går ju inte göra så himla mycket faktiskt.har fått ett sånt sug av att lyssna på angerfist och infected mushrooms sen jag vart gravid..haha billy gillar det inte alls..han klagar som fan och säger..att de e skit musik och att det bara är jag och panzare som lyssnar på detta och att han inte känner någon annan som lyssnar på den musiken..men de e ju så otroligt bra musik..specielt converting vegiterians och criminally insaine eller danching whit the wolfes..me looove me loooove....kan sova till den musiken..den har ju trots allt funnits med mej i ett par år..fasiken när jag o sarah umgicks eller rättare sagt söp en hel sommar så va det bara goa trance och angerfist som spelades..fy faan när vi åkte till säffle..hahaha jag kommer aldrig  någonsin glömma den kvällen...

Har älskat så många men har man gjort det förgäves???för det känns som dessa jävlar har snittat mej i själen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0