Tankar

Mamma vart har du tagit vägen? nu mera hör jag bara förvrängda lögner ur en verklighet som vi inte delar.
Vad var det som hände?det gör så himla ont att se dej så här!flöddrig på massa piller av olika slag.
din kropp faller sakta sönder.jag vill hjälpa dej men jag vet inte hur.jag gråter inombords vill inte förlora dej men du lever levande död .Är det försent eller går du att rädda?vill du ha hjälp eller vill du fortsätta sträva emot.du vet inte hur ensam jag känner mej just nu..nu när man inte längre kan prata med dej för du förstår inte vad man säger  eller menar. är det så här det så här de ska vara!!mamma min mamma de skulle ju vara du och jag mot världen.
tillsammans skulle vi ju klara allt men du släppte taget och gav upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0