vecka 23 22+4

vaknade av att luren larma så de var bara att kliva upp och klä på sig..inte för att jag skulle göra något direkt speciellt
har upptäkt att jag måste köpa nya kläder igen efter som allt e för litet nu :( magen e ganska stor så de e ju inte direkt någon idé att försöka komma i storlek 32-34 liksom. så man får vänta ett tag innan man kommer i något sånt igen men de gör inget..

usch älskling har hals ont idag och ligger o klämmmer på soffan..vi ska snart titta på film funny people blir det .vi kollade nyss på en gör knepig film vi ska tippsa rickard om,han har ju såndär skum film smak hehe...

har kommit underfund med de där med vanliga sex ställningar och graviditet.. det kan man liksom glömma typ misionären eller skeden eller liggande bakifrån..GLÖM DET de går liksom inte nu mera blire vell bakifrån eller rida eller nå gör avanserar så att inte magen kommer i klämm .. måste se ganska roligt ut när man håller på att knövlar och dess utom är jätte klumpig..haha o billy tycker jag är sexig o det vackraste han har sätt .. inget jag vill påstå direkt .
men men finns inte något man kan göra åt saken hehe ..älskar min billyboy mer än allt  det ska alltid vara han och jag
så underbart skönt att vi snart flyttar upp till jämtland där vi kan starta ett nytt liv utan idioter som snackar skit och bara är avundsjuka på mitt o billys förhållande..Han valde mej framför alla andra. vist han  har gjort en del dumheter
men vem var det han valde ??Jo mej de e mej han skaffar barn med och mej han förlovar sig mej..Ingen annan därför vill folk ljuga och förstöra och påstå en massa skit som dom tagit ur luften..Helt sjuk men så är en del..så därför väljer vi att flytta ifrån all sån skit där vi kan leva och må bra.jag har min underbara svärmor där och kenny och maud o kjell så man står ju inte helt utan folk..ne som sagt de e nog de bästa beslutet jag någonsin har tagit
så det blir bra..kan inte bli bättre..o vi flyttar rätt snart innan våran lilla kille hinner komma loch de e ju bara fyra månader kvar så det är bäst att man skyndar sig..

ja ja ha en bra kväll alla där ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0