inget bättre för mej antar jag

vakna typ nyss gött o få sova länge för en gångs skull..har ju inte gjort det på ett tag..

igår var vi iväg till maud o kjell o fikade och prata om allt från a till ö hehe trevligt trevligt
satt o kollade lite på tåg biljetter och kostnader så de vart inte så dyrt trots allt..vi ska ju åka ner mot den artonde
till kga och fira julen där då blir det utgång med krister och linda skoj de blir då typ andra gången man går ut eller ne första gången men jag har varit på en fest också så ja två gånger på ett halvår haha löjligt men de blir så när man får barn o det gör mej inget heller..e den som älskar o bli full o sitta o tjuta någon stanns för de e hur de brukar sluta eller som jag som inte har något sprit sinne får sne fylla o ska slåss med allla..fastnu dom sista gångerna har de faktiskt gått bra när man har gått ut o supit men då har man ju vart med diana,jennie janet kenny älskling jocke fibban tess lili nenna och dom vanliga ja killarna har stannat hemma ..brukar inte bli så bra om hallin gängen är ute alla på samma gång..hehe fylla o fight kga by night hehe..dess men de svider lite i älskling varje gång ja ska ut och ha kjol o stövlar...han säger att killar vill bara en sak o de e o knulla och de e med dej aaaahaha knäpp han e men dock e de lite utmanande o gå i korsett mini kjol häx-stövlar med 13cm klack och snörning i fram..men de e ju så jag går klädd ..så då får jag alltid ha en shitload med vänner som måste svansa efter mig hela tiden så ingen ska va i närheten haha annars får jag inte gå ut..men de går i regel bra om diana eller jocke pratar med billy då till slut ger han med sig..lilla sotisen hehe,,

ja ja ne så kga för att spendera jul inte nyår dock de gör vi i jämtland..kanske på g3 de vet man aldrig..

nu ska jag ta o plocka lite efter min man/sambo och våran son..ser klädspår efter dom båda hehe..ne nu ska jag dra hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0