längesen

de va ju en sväng sen man skrev här ..har inte haft tid eller lust men  nu sitter man här ..kl e vell halv nio tino kollar tv och älskling är i ös...
första gången som ja e sj nu men har tagit en xanor hoppas inte bara paniken spinner på..
ja jo jag fick ju xanor utav läkaren och ska börja på kgt för terapi ..missade första samtalet igår när jag tog fel på tiden..hmm smart gjort av mej..
helgen då..den va trevlig..sam johan mariell emil o anika kom på besök och tog några cider..sj drack jag lapin gillar inte cider tkr det är äckligt och för sött..e ju ingen direkt som gillar söt saker så där..ibland går det juh bra men inte ofta.
sen va jag o vägde mej..har gått ner yttligare ett kilo utan någon större ansträngning så 24 kg på 4 månader ungefär då..utan större ansträngning..snart bär det av till affären o handla lite ska göra lite mat innan billy hinner komma hem
antar att han måste vara hungrig efter en hel dag där börta i ös.. nä nu ska jag klä på mig ge tino lite gröt o sen knalla iväg..usch kollade precis ut de såg inte direkt varmt ut ..himla snö kan de inte bara få bli sommar snart..

ha de bra alla..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0