en bra dag i sundsvall igår..snart bär de av till hammarn

igår vart en riktigt lyckad dag i sundsvall..storhandlat och köpt en jacka i skinn/mocka skit snygg..inte för att de börjar bli vår men de e vell lika bra...idag blir de in till apoteket och köpa lite saker som vi glömde igår.. jäkla skit mens ..har svin ont i magen och jäkla mens..ja hatar mens blääää.. men men om fyra/fem dar e den över igen..ska införskaffa mej lite ägglossnings stickor eftersom ja inte känner när ja får ägglossning och kondom e totalt värdelöst och alla andra preventiv medel kan ja inte använda eftersom jag får jättemycket biverkningar utav dom så ja dom får man införskaffa sig sådana saker..priset e ju inte så extremt sånn tur är.. idag kanske min stegräknare och våg kommer också de ska bli skojj skojj.. ja nä nu ska jag nog byta blöja på min son och sätta på han lite kläder så att vi kan åka sen.. älskar min lilla kille så himla mycket..och jag älskar hans pappa otroligt mycket också..de ska alltid vara jag och han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0