hehe

skulle ju inte bli något mer skrivande idag men hade inge bättre för mej ..

tänker tillbaka på dagen jag träffade min underbara man..
hur man gled in i hans lägenhet med min fd vän ella som då hade något ihop med
billy..
tydligt inget allvarligt eftersom han höll på ett två andra tjejer då oxå ja ja vet INSANE
men men kärlek  övervinner vell allt e de inte så...
ja ja veckan efter de festandet så åkte man tillbaka till stofors och där rullade allt på som vanligt.
då helt bara så där piper de till i min lur sms från ella men skrivet av billy där han frågar vad jag gjorde och en massa och jag skrev tillbaka.. typ nått liknande att ja va hungrig och sugen på zigenar tee haha dom som vet vad zigenar tee e dom fattar..hahaha ja ja sen va de typ inget mer..stalldagar vart till två veckor och kristinehamns cruisingen närmade sig still no taxi driver så jag chansade och slängde iväg ett mess till billy.. fråga om han hade lust att köra och visst de hade han så ja syster dardan o my började hinka öl..skapligt vinglig vart jag när billy o kenny dök upp på parkeringen..fick mej en stor kram av kenny..min partner in crime hehe..vi fortsatte vell på i samma takt sen typ vid elva när ja o my vaknat o började dricka..vi alla satte oss i bilen..ja vet olagligt att sitta så många i en bil men bagaget var upptaget av två hundar så what to do..
väl inne i stan så klev vi ut på torg parkeringen vid buss platsen mitt i stan..när jag klev ut och började gå mot bron kände jag hur någon tog tag i min arm billy givetvis..så där gick som två två fjortisar hand i hand..tills vi hånglade på torget..GÖTTZKIIII..sen mer fylla o något litet bråk med någon brud som passade på att putta mej rätt in i ett bord när jag gick förbi..givetvis drog ja vell någon irriterande kommentar till henne så att hon höll på att slita av sig håret..o sen åkte vi hem..


dagen efter kom kenny och billy på kaffe haha dom hade med sig kärleks mums hahaha söta..
så eftersom ja inte hade något o göra ville billy att ja skulle följa med hem till han o sitta och inte något att göra där ist för i min lägenhet..hehe..

ja sen dom dagarna har vell vi umgåts nästan varje dag... när han jobbade i storfors så bodde han hos mej håkan också haha håkan..min syster fd man..så då hade ja två galningar hemma hos mej plus en katt som har trippel damp o attackerar allt o alla med blodigt allvar..EEH PSYCHOOO...

ne veckorna rullade på massa otrevligheter hände när ja drog till danmark för att träffa släkt o vänner..saker jag hade svårt att hantera ..glömma och förlåta men tiden gick och han fick en ny chans att bevisa vem han var och att ge mej den respekten jag faktiskt förtjänade..allt löste sig
fint och de var fortfarande vi..

så nu vet jag..det är han jag älskar och inte kan leva utan..
även fast han har trampat snett och gjort misstag så har han alltid
funnits för mej..som både vän och pojkvän även familj..han har ställt
upp när inget annat gjort de..han har torkat mina kinder och pussat på mina sår..
han har stått med öppenm famn trots att jag skrikit och skällt och varit riktigt
jobbig..så ja trots alla omständigheter så älskar jag han otroligt mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0