jul o nyår e över

jul o nyår spenderade jag i kga..

jul firande med familjen hos mammi o sen vart mamma barnvakt o jag och grabbarna grus
begav oss till jimmy, malin dök upp o det vart till att fixa en massa saker som skulle has haha
hade inte malin vart med hade ja haft ont fii för sjutton va det var halt ute och jag i klackisar som vanligt..tog dock inte dom på 13 cm men de var halt ändå...love high heels

kenny tess älsk mamma små syskon kusin barn och äldre syskon de va vi som firade jul

idag blir det en lugn dag tino e förkyld så det går inte göra så himla mkt..
jag och svärmor hade tänkt börja på yoga o se om de kan vara något..
ha ha just snyggt majja o lillemor tränar yoga..o vi som aldrig kan hålla lugnet
nere,,

nepp nu blire de ut o hämta posten o sen gosa ner mej brevid min sovande man nu när man
får chansen när lilleman sover som en liten ängel..

älskar dej älskling med alla dina brister och fel det bara e så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0