norsk hiphop och en massa städande

ja gillar norsk hiphop de e ju gör bra musik..hehe morten o emil antar ja som har hjärntvättat mig med den musiken..
sen har vi jacco också..i love jacco..
han e så himla bra..
låtar som spelar just nu med han e vår betong och inte alls(labyrint) känner ju igen sig i dom låtarna
sen har vi sköna

HighWon - Från Hjärtat

sköna låtar..antar att jag gillar hiphop.. jupp jaja nä nog om det
tino ska till farmor idag så de blir tomt idag men då får ja och billy lite ensamtid han o jag..


har ett helt kök o städa idag käns inte alls kul med tanke på att mina händer har lyckats bivit jätte torra så de gör
ont när man diskar .men så ede vell om man tvättar händerna för ofta och för mycket..

igentligen har jag faktiskt inte mkt o skriva om de händer typ inte mkt mer än alla andra dagar..mamma ledig hela tiden så de händer samma sak varje dag.. kanske borde skriva lite mer om tankar och sånt men de har jag heller ingen lust med..

sådär ja då har man även fått tre tider till psykologen med fem dagar mellanrum tror ja..sen fick ja en liten bok om tvångs tankar och panik syndrom o sen hypokondri som ja ska läsa och stryka under så de blir till o göra läxa hehe
jo sen ringde ja för första gången till apoteket o beställde mina mediciner helt sj ..klapp på huvudet .. så två förpakningar med min medicin sen fick ja tydligen ringa till läkaren o beställa mer recept efter som hon bara hade skrivit 5 st ut tag så då ska man göra det också nu i veckan..ja gillar inte min läkare hon skrämmer mig hon e för rakt på hela tiden..helt butch eller vad man ska säga..haha inget man vill möta i en mörk gränd...

nee de får vell bli dagens inlägg inte nått intressant men de e de jag har att erbjuda for now..kanske händer att ja skriver mer ikväll .. ja nää hat gött..hejpa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0