promenader och allt vad man kan hitta på

tog en tidig morgon promenad idag..solen sken och de var riktigt skönt ute.. jo ja gjorde en god gärning nyss tycker jag iallafall..jag bad om ursäkt till alexandra karlsson för allt dumt jag skrivit och att de var helt onödigt utav mej att skriva sådana saker..hon förtjänar inte det så att jag tar tillbaka allt som jag sagt..så de var ju ganska bra ialla fall tycker jag.. ja nej blir nog en promenad senare när älskling vaknar.. en låt som e våran min och billys.. Du och jag har varit vänner ganska länge nu, och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu, vill va mer än din vän, vill vara din prins ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min, vill va han du kan ringa när saker e skit, jag vill att du ska va tjejen jag vaknar upp bredvid, för att varje gång jag e med dig, så blir jag varm, det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand, och aldrig släppa taget bara få va i din närihet, kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek, ,rallan hjärta jag bara önskar det, skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det, jag ligger sömnlös på nätterna bara tänker på dig, oavsett hur långt tid det tar, jag kommer vänta på dig, för det e det värt jag kan svära på min mamma att jag aldrig varit så kär för när jag ser dig vill jag vara med dig (det bara e så) jag ryser när jag hör ditt namn (det bara e så) glöm allt det dumma som jag sagt (det bara e så) baby, lyssna jag vill va din man (det bara e såå) så de va från början till nu...känner fortfarande lika dant älskling..du betyder allt för mej..hoppas du vet det.. idag så ska jag fixa med lite räkningar o sånt sen blire vell till o göra något att äta.. himla skit min våg kom aldrig igår=( hoppas den kommer på måndag då..hoppas hoppas..ne men ha det bäst alla där ute..hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0