ska bättra på min kondition

nu har ja bestämt mej ..måste bättra på min kondition lite..kanske med lite löpning och snabba promenader.. gick inget idag men annars har jag gått en timma varje dag nu sen 8 dagar tillbaka rätt skönt men nu vill jag öka på tempot lite ..o kanske få bort ddom dära två kilona som ja vill bli av med då e ja på normal vikten.. ska även börja med lite mer regelbundna mat tider ,har aldrig vart någe bra på att äta regelbundet .. har svårt med att äta på morgonen och lite sådana saker.de bästa man kan göra är ju att äta på morgonen för att ha ett stabilt blodsocker.. men de e inte illa att ha gått ner 22 kilo på sex och en halv månad...duktigt på mig en klapp på huvudet..visserligen har det ju inte varit svårt att knalla ner dom pannorna men men nu ökar vi tempot lite och förbättrar min kondition så ja kan springa jorden runt här i sommar haha närå va tråkigt..kan lika gärna flyga haha..by the way i sommar ska jag älsk o svärmor bila till holland så de blir ju sjukt kul..sen så hade ja vell inge mer o till lägga för idag..eller jo..älskar min lilla familj..dom e bäst..hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0