tänder och allt annat möjligt

tinos ena tand har kommit fram  nu..han verkar inte vara direkt ledsen över de..han e inte grinig eller nått annat som dom kan bli när små tänder ska fram..
lilla prinsen just nu sitter han i 90 graders viinkel i sittern o försöker ta en ramlösa flaska ..
dom senaste dagarna har  varit som vanligt har inte hänt så mkt krångel med fk o massa skit bara sen e de vell inge mer som har hänt..
snart får det bli en promenad till affären för att köpa blöjor m,m så himla dyrt med blöjor o sånt tycker jag men de e vell smällar man får ta när man får barn..
har lyckats blivit förkyld också undrar när de ska försvinna aldrig antar jag..
jag o billy har bestämt oss för att inte åka neråt förän  till sommaren runt juni där ..de e ingen utav oss som har någon större lust att vara där nerä..synd bara på fsmiljen och att dom alla har flyttat till kga..blää gillar inte kga längre..
det är så mkt skit o träligheter som har hänt där..så man står inte ut att vara där..
men men ja i sommar blire iaf en tripp.. sen ska vi bila till holland också för den delen...

aaah kom på en sak..älskling hörru..de roligaste jag hört e att du ska "flytta" till indien ...upp till bergen då eller??
du e för rolig...haha skratta lällen av mej..honey..ibland e du roligare än maria montazami o hon e sjukt rolig alltså..
hehe jag gillar henne hon har en sån skön personlighet ...

har upptäckt att ja inte skriver så himla mycket faktiskt har på bloggen..har som sagt inte så mycke tid över till att göra de..har barn o en massa annat ..ne nu måste ja ge mej tino har bajsat så de e vell bara o ta tag i det o sen bege sig ut i kylan o ta tag i de där med handlandet som ja sa att jag skulle göra..
hat gott alla...hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0