här igen då

jora så att det var ett tag sen man va här inne o skrev..har vell inte haft direkt någon tid..får inte så mkt tid över nu eftersom tino tar 95% av tiden hehe eller nått sånt.. älskling o kenny sitter i soffan breve o tittar på criminal minds sj har jag redan sätt det avsnittet så jag passade vell på nu att kasta ner ett inlägg.. jupp igår då ja då fick vi besök av emil o morten så dom satt här o fikade en stund de var trevligt sen så kom kenny hit som vanligt då vart det en massa spelande. sen har det vell inte hänt så mkt jo jag har vell fyllt år sen va ja på fest hos morten med älskling o kenny..haha jävel va jag o emmely dansade o fy fan vad full jag vart..visserligen borde det ha räckt med dom 10,0:orna jag drack nääråå här skulle man börja halsa sprit med morten som hade smirnoff och grejjer så det slutade med att älskling typ bärde mej hem och mina skor för att jag vägrade gå i dom haha..mamma tycker jag e en brat men lill hallå de va isgata och snö o jag bara halka hela tiden..ja men till slut så lyckades ja komma innanför dörren o då¨vart det lite mysigt med älskling så här på görfyllan haha att man alltid ska krångla till det..dagen efter va vell inte direkt den bästa dagen..fick utbrott o kastade luren i väggen så älsklimg fick springa till svärmor o hämta min medicin som jag lämnat där .. ja lugnade ner mej ganska snabbt och käkade en pizza sen somnade jag brevid älskling i soffan som drog fingrarna genom min hår tills jag slocknade..näpp de var vell allt för den gång.. by the way dr reid i criminal minds är snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0