Mörk himmel!!!

det har vart mörkt på himlen hela dan..regnskurar titt som tätt men men de funkar endå tur att man har tak över huvet hehehe..har precis tagit en dusch passade på när tino somnade ..Billy drog iväg med lillemil till långsele o grejja så man vart själv en stund men lite kaffe o musik så e tiden räddad ..hatar att vara själv ensam hmm därför ja har xanoren men försöker att inte ta så himla många så himla ofta träligt de där med beroenden på benzo himla otäcka avbränningar..så idag tänkte jag försöka stå ut utan dom än så länge går de bra eller ja rätt så bra.. ne vet inte vad jag ska skriva idag heller..har liksom på något sätt fått hjärnsläpp kommer ju knabbt ihåg vad som hände igår eller förra veckan..känner mej som en guldfisk ibland..minnet e rätt bra men djävligt kort ..grattis på mej by the way de e ju mors dag..så då har man vart mamma i snart ett år ..jo lilla constantine vega hallin fyller nämligen år den 12:e hua va han ska få paket , har nämligen laddat redan meds paket..bra o börja i förväg ..så paket o tårta den 12:e juni.. nu ska jag sappa runt lite på tvn sen ska jag invänta min man som förhoppningsvis kommer snart..i miss him alot hehe hat bra everybody hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0